Blogi

Facebookin dynaamiset mainokset –Säästä vaivaa ja tehosta mainontaa

Koneoppimista hyödynnetään nykyään laajasti digitaalisessa markkinoinnissa. Sen avulla mainostamisesta esimerkiksi Facebookissa on tehty helppoa: osuvia tuotteita mainostetaan automaattisesti ihmisille esimerkiksi kiinnostuksen kohteiden tai aiemman käyttäytymisen perusteella. Jotkut kokevat dynaamiset mainosmuodot arkea helpottaviksi, osa taas kokee…
Lue lisää Facebookin dynaamiset mainokset –Säästä vaivaa ja tehosta mainontaa

GOsome 5v! 🥳

GOsome täyttää tänään virallisissa papereissa 5 vuotta! Toiminta käynnistyi 2017 kuuden opiskelijan voimin keskittyen videoiden tekoon ja somekampanjoihin, mutta on sittemmin laajentunut kattamaan monipuolisesti digimarkkinoinnin keskittyen tuottamaan myynnillisiä tuloksia yritysasiakkaille.
Lue lisää GOsome 5v! 🥳
Mikrovaikuttaja - GOsome

Mikrovaikuttajat osana yrityksen markkinointia

Vaikuttajamarkkinointi yleistyy, ja yhä useampi yritys hyödyntää sitä aktiivisesti. Sosiaalisen median nousun myötä vaikuttajamarkkinointi on suorastaan räjähtänyt käsiin. Tällä hetkellä ja varmasti lisääntyvissä määrin myös tulevaisuudessa suosittu keino vaikuttajamarkkinointiin on mikrovaikuttajat. Isoimmat syyt sen valtavaan suosioon ovat sen kustannustehokkuudessa ja helppokäyttöisyydessä.
Lue lisää Mikrovaikuttajat osana yrityksen markkinointia
Nuoret somessa

Kuinka paljon nuoret käyttävät sosiaalista mediaa?

Keskiviikkona 3.4 julkaistiin tutkimus Suomessa asuvien 13-29 -vuotiaiden nuorten sosiaalisen median palveluiden käyttämisestä. Ebrand Group Oy:n sekä Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalveluiden yhteistyössä tehtyyn kyselyyn vastasi 6247 nuorta ympäri Suomen. ​ Koemme, että kyseinen tutkimustieto voisi olla arvokasta somemarkkinointia tekeville yrityksille. Teimme koosteen tutkimustuloksista.
Lue lisää Kuinka paljon nuoret käyttävät sosiaalista mediaa?