Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaation tarkoituksena on automatisoida ja tehostaa toistuvia markkinoinnin toimenpiteitä, luokitella liidejä sekä pitää yllä potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa ja ohjata heitä oikeanlaisen sisällön avulla kohti yhteydenottoa.
Markkinoinnin automaatio liidituotantoon
Lisää kuumia, pisteytettyjä liidejä
Markkinoinnin automaation avulla tunnistamme ja pisteytämme potentiaalisimmat liidit ja ohjaamme heitä kohdennettujen sisältöjen avulla kohti yhteydenottoa.
Markkinoinnin automaatio verkkokaupoille
Lisää verkkokaupan myyntiä
Automaation avulla voidaan parantaa merkittävästi verkkokaupan konversioastetta sekä kasvattaa palaavien asiakkaiden määrää.
Markkinoinnin automaatio liidituotantoon
Kylmästä yleisöstä myyntivalmiita liidejä
Markkinoinnin automaatio auttaa tunnistamaan potentiaalisimmat liidit ja lämmittämään heitä kohti yhteydenottoa.
Tunnista potentiaalisimmat liidit
Liidien pisteytyksen (Lead Scoring) avulla pystytään pisteyttämään kontaktit useiden eri ominaisuuksien mukaan. Liidejä voidaan pisteyttää esimerkiksi sen mukaan, millaisia tietoja kontakti on lähettänyt lomakkeella tai miten kontakti on käyttäytynyt yrityksen verkkosivuilla. Pisteytyksen avulla voidaan priorisoida liidit ja ottaa yhteyttä vain kuumimpiin liideihin.
Markkinoinnin automaatio verkkokaupalle
Mainosta ihmisille, jotka eivät ostaneet verkkokaupastasi
Markkinoinnin automaation avulla tavoitamme ihmiset, jotka eivät ostaneet verkkokaupastasi. Automaation avulla ihmisille voidaan mainostaa ostoa tukevaa sisältöä eri kanavissa ja sen avulla heidät ohjataan takaisin kauppaan tekemään ostoksia.
Käännä hylätyt ostoskorit myynniksi
Markkinoinnin automaation avulla tavoitat henkilöt, jotka ovat hylänneet ostoskorin verkkokaupassa. Automaattisen sähköpostiviestin avulla hylänneet ostajat saadaan takaisin kauppaan viimeistelemään ostoksensa.
Kiinnostuitko markkinoinnin automaatiosta? Ota yhteyttä!
Ota yhteyttä, niin ehdotamme teille sopivaa markkinoinnin automaation kokonaisuutta.