Analytiikka ja raportointi

Digimarkkinoinnin tulosten mittaaminen ja analysointi palveluna

Digimarkkinoinnissa parasta ja jopa olennaisinta on tulosten mittaaminen ja seuranta. Eri kanavien data kuitenkin pirstaloituu helposti eri paikkoihin, ja kokonaisuuden seuranta on siksi työlästä tai haastavaa. Tarjoamme yritysten käyttöön selkeän liveraporttimme, johon voidaan koostaa tärkeimmät tulokset eri kanavista yhteen näkymään.

Digimarkkinoinnin liveraportti ja analysointi

Tilaa liveraportointi yrityksenne käyttöön

Tarjoamme nyt liveraportointia myös täysin erillisenä palveluna kaikille yrityksille. Palvelu sisältää liveraportin luonnin asiakkaiden toivomien mittarien pohjalta, sekä asiakkaan niin halutessa raportin läpikäynnin kuukausittain.

  • Reaaliaikainen liveraportti halutuista kanavista määritetyillä mittareilla
  • Liveraportin tarkastelu halutulla aikavälillä, tulosten vertailu haluttuun vertailujaksoon
  • Linkki liveraporttiin sekä lähetys automatisoidusti sähköpostiin
  • Integraatiot kaikkiin suosituimpiin alustoihin (+40 kpl)

Kaikki digimarkkinoinnin data samalla alustalla

Yhdistä markkinointitietosi yli 40 integraatiolla

+ muut suosituimmat alustat

Seuraa markkinoinnin tulosten kehittymistä reaaliajassa

Asiakkaanamme saat seurata tavoitteiden täyttymistä reaaliajassa tarkkojen, helppolukuisten ja näyttävien liveraporttiemme kautta. Määritämme yhdessä asiakkaamme kanssa ennen toimenpiteiden aloittamista tavoitteet tärkeimmille mittareille, esimerkiksi kuukausittaisille liidimäärille.

Digimarkkinoinnin etuna on myös se, että se tuottaa tarkasti mitattavia, reaaliaikaisia tuloksia. Se tarkoittaa, että on mahdollista nähdä koko ajan, miten hyvin kampanjat toimivat, sekä tehdä tarvittavia muutoksia lennossa. Tämä on aika lailla vastakohta perinteisille markkinointimenetelmille ja medioille, joissa tulosten mittaaminen on hankalaa, ja niiden näkymistä voi joutua odottamaan viikkoja tai jopa kuukausia.

Digitaalisen markkinoinnin tarjoama analytiikka antaa myös mahdollisuuden seurata ROI:tä (sijoitetun pääoman tuottoa, Return On Investment). Näin on helppo nähdä markkinoinnin kannattavuus ja se, mitkä kampanjat tai toimenpiteet tuottavat eniten liidejä tai myyntiä, jotta voi kohdentaa resurssit niiden mukaisesti.

Kaiken kaikkiaan digimarkkinointi on erittäin tehokas tapa edistää yrityksen palveluiden ja tuotteiden myyntiä. Sillä voi tavoittaa suuren yleisön nopeasti ja helposti sekä saada samalla yksityiskohtaista tietoa markkinoinnin tehosta ja toimivuudesta.

Jäikö kysyttävää? Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä, niin ehdotamme teille sopivaa analytiikan ja raportoinnin kokonaisuutta.