Meillä on tyytyväiset asiakkaat – NPS nousi huipputasolle asiakaskyselyssämme

Toteutimme keväällä 2022 tuoreimman asiakaskyselymme. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksena GOsomen NPS-luku (Net Promoter Score) on 83, mikä on erittäin hyvällä tasolla ja kertoo asiakkaidemme olevan aidosti erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun. NPS on kansainvälisesti käytetyin asiakastyytyväisyyden mittari. Toimialallamme (digitaalinen markkinointi) keskimääräinen NPS-luku on 30. Lähde: Clearly Rated

Luku nousi aiempaan kyselyyn verrattuna merkittävästi (73 -> 83). Onnistuimme siis kyselyn perusteella parantamaan toimintaamme ja asiakkaamme ovat entistäkin tyytyväisempiä yhteistyöhön kanssamme.

Kysyimme kyselyssä suosittelun todennäköisyyden (NPS) lisäksi kokemuksia GOsomesta ja meidän palveluista. Myös muut vastaukset kertoivat, että olemme onnistuneet palvelussamme ja sen eri osa-alueilla hyvin. Saimme pääosin positiivista palautetta, mutta totta kai kehitettävääkin löytyi. Myös eri osa-alueiden välillä oli kohtalaisen helppo havaita ne, joissa on eniten parannettavaa.

Kysyimme mm:

  • Tyytyväisyydestä saavutettuihin tuloksiin
  • Osaamisemme tasosta
  • Nopeudestamme/joustavuudestamme toimenpiteiden toteutukseen
  • Yhteydenpidosta/viestinnästä
  • Tulosten mitattavuudesta ja selkeydestä asiakkaalle

Asiantuntevaa, käytännönläheistä ja nopeaa palvelua. Asiakasta kuunnellaan ja lopputulos on sitä mitä halusinkin. Asiallinen ja ymmärrettävä hinnoittelu. Tykkään siitä että GOsomelta saa monia eri palveluita saman katon alta. Suosittelen!

Pia Hanski, Konffa Oy

Meille on todella tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä toimintaamme ja sillä saatuihin tuloksiin. Kehitämme toimintaamme aktiivisesti, myös asiakkailta saadun palautteen avulla. Siksi olemme kiitollisia kaikista vastauksista ja kyselyssä saamastamme palautteesta. Tiedämme useita kehityskohteita jatkoon, missä voimme parantaa entisestään.

Tietysti myös jo saatu asiakaskyselyn tulos lämmittää kovasti mieltä ja saamme olla aidosti ylpeitä sekä nauttia työmme hedelmistä positiivisen asiakaskokemuksen muodossa. Kiitos tästä kuuluu koko GOsomen loistavalle tiimille!

Lassi Vaaramo & Paulus Pulkkinen, GOsome

Lähde: GOsome asiakaskysely 2022 (04/2022)

Jaa somessa