Lähtötilanne
Saunatohtorille oli tehty some- ja Google-mainontaa vaihtelevissa määrin ennen päätymistä GOsomen asiakkaaksi. Joitakin satunnaisia kampanjoita tehtiin välillä, mutta aktiivista ja määrätietoista mainontaa ei ollut aikaisemmin tehty. Silloisen mainonnan tehokkuuden heikko mitattavuus ja epäsäännöllisyys olivat isoimpia ongelmakohtia. Saunatohtorilla tiedostettiin aktiivisen ja hyvin hoidetun digimarkkinoinnin tarve, mutta luotettava toimija oli vielä löytämättä.
Toteutus
Liidituotanto -yhteistyö Saunatohtorin kanssa aloitettiin elokuussa 2019. Aiempiin ongelmakohtiin löydettiin toimivat ratkaisut ja digimarkkinointi on siitä asti ollut määrätietoista. Yhteistyö kattaa some- ja Google-mainonnan lisäksi sometilien ja nettisivujen ylläpitämisen. Ydintehtävämme oli nostaa liidimäärää ja pitää se kuukausittain halutulla tasolla. Siinä on onnistuttu jopa yli odotusten. Mainonnan tehokkuus on saatu hyvälle tasolle ja tuloksia voidaan mitata hyvinkin tarkasti.
Mainonnan ohella olemme toteuttaneet Saunatohtorille useita video- ja valokuvasisältöjä markkinoinnin tueksi. Lisäksi erillisenä projektina olemme suunnitelleet ja rakentaneet Saunatohtorille nettisivuilla käytettävän saunan ja kylpyhuoneen suunnittelutyökalun.
Suunnittelutyökalu
Rakensimme Saunatohtorille saunan ja kylpyhuoneen suunnittelutyökalun liidien hankintaan. Työkalun avulla ihmiset pystyvät suunnittelemaan mieleisensä kylpytilakokonaisuuden ja lähettämään tarjouspyynnön suunnitellusta kokonaisuudesta.