Me olemme GOsome
GOsome on digitaalisen myynnin ja markkinoinnin toimisto. Tavoitteenamme on auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kasvamaan ja menestymään oikeilla toimenpiteillä digitaalisissa kanavissa.
Asiakkaan saama hyöty ja tuloskeskeisyys on toimintamme ytimessä esimerkiksi selkeän raportoinnin kautta – unohtamatta mukavaa palvelua ja sujuvaa yhteistyötä!
GOsomen toiminnan kulmakivet:
Meillä on tyytyväiset asiakkaat
Keväällä 2022 toteutetun asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksena GOsomen NPS-luku (Net Promoter Score) on 83 eli asiakkaamme ovat aidosti erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun. NPS on kansainvälisesti käytetyin asiakastyytyväisyyden mittari. Toimialallamme (digitaalinen markkinointi) keskimääräinen NPS-luku on 30. Lähde: Clearly Rated
Meille on tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä meidän toimintaamme ja saatuihin tuloksiin. Kehitämme toimintaamme aktiivisesti myös asiakkailta saatujen palautteiden avulla.
Tuloksellinen markkinointi on investointi
Tavoitteenamme on auttaa asiakasyrityksiämme hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla heille sopivimmat digitaaliset työkalut, jotta he voisivat kasvattaa myyntiään ja menestyä entistä paremmin digitaalisissa kanavissa. Haluamme, että markkinointi on tuottoisa investointi sen sijaan että se olisi yksi kulu muiden joukossa. Tavoittelemme aina asiakkaillemme oikeita, tarkasti mitattavia tuloksia, jotta nähdään mitä markkinointiin käytetyt eurot ovat tuottaneet takaisin.
Kokonaisvaltaista osaamista yhdeltä toimijalta
Monipuolinen osaamisemme ja kokemuksemme mahdollistaa sen, että pystymme tarjoamaan asiakkaalle helpon pakettiratkaisun, jonka uskomme sopivan parhaiten juuri heidän yritykselleen. Meidän valmiiksi hyväksi toteamista työkaluista, prosesseista ja ratkaisuista uskomme löytyvän kaikille yrityksille sellaiset kokonaisuudet, joilla heidän myyntinsä lähtee kasvuun.
Mekin menestymme kun asiakkaamme menestyvät
Haluamme pysyä ajan tasalla uusimmista tavoista tehdä myyntiä ja markkinointia, sekä tuoda ne myös asiakkaidemme käyttöön. Nuorina meille on tärkeää pysyä jatkuvasti uusimpien trendien mukana ja ottaa uudet toimintatavat ja työkalut käyttöön niin nopeasti kuin mahdollista.