Garden Village kokemuksia GOsomesta

Garden Villagen myynti käynnistyi vauhdikkaasti GOsomen liidituotannon avulla

Garden Village on Espoon Leppävaaraan valmistuva uusi siirtolapuutarhakylä.

AsiakasGarden Village
Yhteistyön alkaminen2020
ToimialaSiirtolapuutarhakylä
Tehdyt työtVerkkosivut, digimarkkinointi ja sisällöntuotanto
”Yhteistyö GOsomen kanssa on ollut alusta asti äärettömän helppoa ja avointa. Ihastuin heidän suoraviivaiseen ja erittäin ripeään työskentelyyn, sekä heidän oma-aloitteeseen toimintaansa. GOsome on tuonut esille rohkeasti omia ideoita ja tapoja, joita ollaankin kokeiltu, menestyksekkäästi.

Olen myös nauttinut siitä, että saan kaikki markkinointiin liittyvät palvelut samalta toimijalta, videoista nettisivuihin. Yhteenvetona voinkin todeta, että voin suositella GOsomea täydestä sydämestäni kaikille, jotka haluavat ketterää toimintaa sekä loistavia tuloksia!”
Aleksi Savela
Garden Village

Lähtötilanne

Marraskuussa 2020 GOsome sai vastuulleen Garden Villagen digitaalisen markkinoinnin, niin nettisivujen osalta kuin Googlessa ja sosiaalisessa mediassakin. Tavoite on ollut yhdessä Garden Villagen myynnin kanssa saada mahdollisimman paljon siirtolapuutarhamökkien varauksia, ja niistä lopulta kauppoja.

Toteutus

Yhteistyön aluksi GOsome teki Garden Villagelle uudet nettisivut, jotta ne tarjoaisivat kiinnostuneille kaiken tarvittavan tiedon, olisivat hyvännäköiset ja teknisesti toimivat, sekä toimisivat ennen kaikkea parhaalla mahdollisella tavalla liidien, eli mökkivarausten ja yhteydenottojen, hankkimiseksi. Sen jälkeen mainonta Googlessa ja sosiaalisessa mediassa alkoi, jotta oikean kohdeyleisön tavoittaminen tehokkaasti olisi mahdollista. Lisäksi kiinnostuneiden ohjaaminen nettisivuille on toimivan digimarkkinoinnin edellytys. GOsome on tuottanut Garden Villagelle mainontaan myös videosisältöä. 

Tulostavoitteet ovat toteutuneet tähän mennessä loistavasti, ja yhteistyö on ollut erittäin sujuvaa molemminpuolin. Tuloksia on seurattu tarkasti, ja GOsome ja Garden Villagen myynti ovat kommunikoineet tiiviisti keskenään. Yhteistyössä erityisen hienoa on ollut luottamus ja avoimuus molempiin suuntiin, minkä ansiosta muuttuviin tilanteisiin on pystytty reagoimaan nopeasti ja tekemään myös tiettyjä, taktisia toimenpiteitä mainonnassa vallitsevaa tilannetta hyödyntäen. GOsome on voinut ehdottaa suoraan myös omien vastuualueidensa ulkopuolelta asioita, mitä myyjän kannattaa tehdä, ja näitä on myös toteutettu menestyksekkäästi. Samoin asiakas on itse ollut tarvittaessa aloitteellinen ja aktiivinen uusien ideoiden ja kokeilujen suhteen.