Lähtötilanne
Marraskuussa 2020 GOsome sai vastuulleen Garden Villagen digitaalisen markkinoinnin, niin nettisivujen osalta kuin Googlessa ja sosiaalisessa mediassakin. Tavoite on ollut yhdessä Garden Villagen myynnin kanssa saada mahdollisimman paljon siirtolapuutarhamökkien varauksia, ja niistä lopulta kauppoja.
Toteutus
Yhteistyön aluksi GOsome teki Garden Villagelle uudet nettisivut, jotta ne tarjoaisivat kiinnostuneille kaiken tarvittavan tiedon, olisivat hyvän näköiset ja teknisesti toimivat, sekä toimisivat ennen kaikkea parhaalla mahdollisella tavalla liidien, eli mökkivarausten ja yhteydenottojen, hankkimiseksi. Sen jälkeen aloitettiin mainonta Googlessa ja sosiaalisessa mediassa, jotta tavoitetaan oikea kohdeyleisö tehokkaasti ja pystytään ohjaamaan kiinnostuneet nettisivuille. GOsome on tuottanut Garden Villagelle mainontaan myös videosisältöä.
Tulostavoitteet ovat toteutuneet tähän mennessä loistavasti, ja yhteistyö on ollut erittäin sujuvaa molemminpuolin. Tuloksia on seurattu tarkasti, ja GOsome ja Garden Villagen myynti ovat kommunikoineet tiiviisti keskenään. Yhteistyössä erityisen hienoa on ollut luottamus ja avoimuus molempiin suuntiin, minkä ansiosta muuttuviin tilanteisiin ollaan pystytty reagoimaan nopeasti ja tekemään myös tiettyjä, taktisia toimenpiteitä mainonnassa vallitsevaa tilannetta hyödyntäen. GOsome on voinut ehdottaa suoraan myös omien vastuualueidensa ulkopuolelta asioita, mitä myyjän kannattaa tehdä, ja näitä on myös toteutettu menestyksekkäästi. Samoin asiakas on itse ollut tarvittaessa aloitteellinen ja aktiivinen uusien ideoiden ja kokeilujen suhteen.