Maksuton

Digimarkkinoinnin auditointi

Mikä?

– Auditointi toteutetaan videopuhelun välityksellä

– Kesto noin 30 – 45 minuuttia 

Selvitämme esimerkiksi:

– Digimarkkinointisi nykytila

– Millaisilla kustannuksilla voisit kasvattaa somesta saamiesi liidien määrää

Täytä alla oleva lomake niin olemme sinuun yhteydessä. 

Digimarkkinoinnin tehtävä

w

1. Ymmärtää asiakasta ja viestiä oikein

Markkinoinnin lähtökohta on ymmärtää mihin asiakas tarvitsee ratkaisua ja millä tavalla se hänelle tulee viestiä. Kun viesti on oikea, on todennäköisyys ostolle suurempi.

2. Tavoittaa halutut ihmiset oikeaan aikaan

Kun ymmärretään asiakasta, voidaan tavoittaa potentiaaliset ostajat oikealla viestillä, oikeassa kanavassa ja oikeassa vaiheessa ostopolkua. Tällöin digimarkkinointi on erityisen tehokasta ja se ei ole kulu vaan sijoitus, joka tuottaa enemmän kuin maksaa.

3. Lisätä myyntiä ja parantaa katetta

Kun markkinointia tehdään ammattimaisesti, saadaan uusia asiakkaita, ylläpidetään pitkäkestoisia asiakassuhteita nykyisten asiakkaiden kanssa ja samalla myydään enemmän. Tavoitteena on saada jatkuvasti jokaiselle markkinointiin käytetylle eurolle parempi tuotto.