Kaikki Instagram storyista – osa 2
Tässä kaksiosaisessa blogissa pureudutaan Instagramin story -ominaisuuteen. Toisessa osassa käydään läpi Instagram storyn ominaisuuksia.
Selvitä, kuinka voit hankkia lisää asiakkaita digikanavista!
Tässä kaksiosaisessa blogissa pureudutaan Instagramin story -ominaisuuteen. Toisessa osassa käydään läpi Instagram storyn ominaisuuksia.
Tässä kaksiosaisessa blogissa pureudutaan Instagramin story -ominaisuuteen. Ensimmäisessä osassa käydään läpi mikä Instagram story oikeastaan on ja mihin sitä käytetään. Blogissa myös lueteltuna 7 tilannetta, joissa on parempi käyttää story -ominaisuutta tavallisen Instagram -julkaisun sijaan.
Tässä vlogissa kerron somevideon kuvaamisesta muutamalla vaihtoehtoisella kalustolla, ja miten videot eroavat laadullisesti kuvauskalustosta riippuen.
Tässä blogissa kerromme, miten meidän kanssa toteutettu videokampanja sosiaaliseen mediaan käytännössä etenee alusta loppuun saakka.
Arvioimme edellisten kahden viikon aikana ilmaiseksi noin 60 yrityksen sometilit ympäri Suomea. Arviointeja tehdessämme törmäsimme Instagramin osalta useasti toistuviin virheisiin ja heikkouksiin, jotka olisi helppo saada kuntoon pienellä vaivalla itse.
Tänään käsitellään paljon puhuttua aihetta siitä, mikä on sopiva julkaisutiheys yritysten somessa. Huomatkaa, että meilläkin on vielä parannettavaa aktiivisuuden kanssa, mutta näitä asioita kannattaa tavoitella. Katso vastaus tähän kysymykseen alla olevasta videosta tai tekstistä.
Sosiaaliseen mediaan julkaistavaan videoon, jossa puhutaan, kannattaa lisätä tekstitykset. Näin viestisi tavoittaa myös ne katselijat, jotka katsovat videota ilman ääniä. Videolla opetetaan, kuinka lisätä tekstitykset ja logo videoon puhelimella.
Videon voi helposti tehdä alusta loppuun älypuhelimella, eikä se vie paljoa aikaa. Videolla opetetaan, kuinka voit itse editoida videon InShot -sovelluksella. InShotilla voit ilmaiseksi editoida videoita sosiaaliseen mediaan.
Sosiaalinen media on pullollaan videoita. Yleinen harhakäsitys on, että näyttävien videoiden kuvaamiseen tarvitaan kallis kamera tai ammattimainen editointiohjelma. Pelkällä älypuhelimella kuitenkin pärjäät mainiosti kevyessä sisällöntuotannossa! Näillä vinkeillä sinustakin tulee sisällöntuotannon mestari.
Sosiaalinen media kaikessa hyvyydessä ja pahuudessaan on vuonna 2019 jokaiselle yritykselle välttämätön markkinointi- ja viestintäkanava. Usealle yritykselle se on pakkopullaa, mikä johtuu siitä, että somea ei osata käyttää eikä siitä siksi saada myöskään kunnon tuloksia.
Tilaamalla GOsomen uutiskirjeen saat kuukausittain sähköpostiisi koosteen viimeisimmistä digimarkkinoinnin vinkeistä.